Algemene voorwaarden

  1. De goederen blijven eigendom van Levi NV
  2. De klant erkent deze goederen in goede staat te hebben ontvangen. 
  3. De klant is verantwoordelijk voor de gehuurde goederen zodra deze de gebouwen van Levi NV verlaten. 
  4. De klant staat in voor teruggave van de goederen in de staat zoals hij deze heeft ontvangen, waarbij de klant de zorgen en verzekeringen zal besteden aan de goederen teneinde deze teruggave te verzekeren. 
  5. De klant zal instaan voor teruggave van de goederen, zelfs ingeval van overmacht. 
  6. Betalingsvoorwaarden levering:overschrijving op voorhand.Er zal geen levering plaats vinden als het totale te betalen bedrag niet zichtbaar is op de rekening van Levi NV 
  7. Betalingsvoorwaarden zelf afhalen: Met bancontact aan het onthaal.Er zal geen afhaling mogelijk zijn als het totale te betalen bedrag niet zichtbaar is op de rekening van Levi NV 
  8. Goederen mogen door de klant zelf afgehaald en teruggebracht worden met een aanhangwagen indien deze de mogelijkheid heeft om de goederen vast te binden, bescherming biedt tegen regen en andere weersinvloeden en zich in degelijke/propere staat bevindt. Indien niet aan deze vereisten wordt voldaan kunnen wij uw bestelling alsnog weigeren en een boete aanrekenen van 50% van de huurwaarde met een minimum van € 50 exclusief BTW.
  9. Zelf afhalen en terugbrengen: laden en lossen gebeurt door de klant zelf. Bij zware stukken kan er op aanvraag hulp bekomen worden. 
  10. Uiterste wijzigingsdatum is 5 dagen voor levering.Wijzigingen binnen de 5dagen worden niet toegestaan. 
  11. Uiterste annuleringsdatum is 5 dagen voor leveringsdatum. Bij annulering na opgegeven periode kan er 50% van het totale bedrag aangerekend worden. Bij annulering op dag van levering is er geen restitutie mogelijk. 
  12. Wij leveren op de plaats die de klant verkiest doch bij afstanden groter dan 30 meter van vrachtwagen tot locatie kan er een meerprijs van € 60/uur per persoon worden aangerekend. Dit is ook van toepassing wanneer er moet geleverd worden op onverharde ondergrond zoals gras, kiezelstenen, grind, zand,…
  13. Levi NV is niet verantwoordelijk als de gehuurde goederen niet op de gewenste locatie kunnen geplaatst worden door onvoorziene omstandigheden: Doorgang geblokkeerd, afmetingen doorgang te klein en dergelijke onvoorzienbare factoren. De klant is in deze gevallen verantwoordelijk en kan geen schadevergoeding verhalen op Levi NV.
  14. Alle materialen worden op het gelijkvloers geleverd.
  15. Leveringen op weekdagen tussen 17u – 07u, zaterdag, zon- of feestdagen zijn mogelijk op aanvraag mits meerprijs op de normale transportkost.Bij deze tijdsbepaling houden we rekening dat onze chauffeur de locatie moet kunnen verlaten voor 16u. Voor laden en/of lossen rekenen wij een 30-tal minuten.
  16. Vanaf een huurwaarde van €250 excl. btw kunnen wij uw bestelling ter plaatse afleveren en/of ophalen. De transportkost hiervoor wordt apart berekend o.b.v. de locatie, het tijdstip en de datum.
  17. NV LEVI kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de onvolledige of onjuiste opgave door de huurder van de facturatiegegevens. Indien de huurder een correctie vraagt van een uitgeschreven factuur, zal een administratieve kost van 25,00 euro worden aangerekend.
     

OPENINGSUREN

Ma/Di/Do/Vrij: 09u–12u / 13u–17u 

Woe: 09u–12u / gesloten (13u–17u bereikbaar via mail & telefoon)   

Zat: 09u–12u / gesloten 

Zon: gesloten

 

BELANGRIJK BERICHT

Om u nog beter van dienst te zijn gelieve de geleverde goederen te controleren. Bij vaststelling van schade, tekorten of defecten gelieve ons te contacteren op de volgende nummers of via email: tijdens de openingsuren: 09 230 66 77. Na sluitingstijd :0472 03 00 00 of info@levipartyrental.be. Melding van schade na uw event kunnen wij helaas niet meer aanvaarden.

Gelieve alle gehuurde goederen bij ophaaldatum terug te plaatsen zoals afgeleverd. Extra werk = extra kosten! 

De reiniging van de gehuurde goederen is voor Levi NV. Na controle en reiniging van de bestelling door de verantwoordelijke zullen de mogelijke tekorten, en breuk worden medegedeeld via mail. De meldingsperiode kan variëren van 1 tot 30 kalenderdagen na uw event. Zonder tegenbericht zullen deze gefactureerd worden 14 kalenderdagen na melding. Tekorten kunnen door de klant geretourneerd worden tot 14d na vaststelling. Na deze termijn worden geen terugbetalingen meer uitgevoerd.

 

BELANGRIJKE NOTA

Gelieve de bestekken per soort terug in de bakken te plaatsen. Voor niet gesorteerde bestekken zullen wij een vergoeding aanrekenen van €0,05/bestek excl. btw.

Schimmel en kaarsvet hebben een speciaal reinigingsproces dat wordt aangerekend aan €4 per nap. Indien niet reinigbaar wordt de volledige nap aangerekend. 

Brandgaten worden aanzien als onherstelbare schade waarbij altijd de volledige nap wordt aangerekend. 

Gelieve de glazen terug met opening naar beneden en per soort in de bakken te plaatsen. Voor niet gesorteerde glazen zullen wij een boete aanrekenen van €2,00 excl. btw per bak. 

Frituurolie verwijderen uit de frituur. Kolen en hout-(resten) verwijderen uit de vuurkorf, vuurschaal en BBQ. Indien dit niet gebeurt zullen wij een vergoeding aanrekenen van €20,00 excl. btw. 

Sinds 25/05/2018 geldt er een nieuwe privacywetgeving.Wij vinden uw privacy cruciaal en willen u informeren wat wij met uw persoonsgegevens doen en bij wie u terecht kan voor meer info.Wij verwijzen u hiervoor dan ook graag naar onze geldende privacy policy- terug te vinden via deze link.

Deze huurovereenkomst wordt als aanvaard beschouwd bij het bevestigen van de bestelling.