Algemene voorwaarden

HUUROVEREENKOMST

 

  1. De goederen blijven eigendom van Levi NV

  2. De klant erkent deze goederen in goede staat te hebben ontvangen.

  3. De klant is verantwoordelijk voor de gehuurde goederen van zodra deze de gebouwen van Levi NV hebben verlaten.

  4. De klant staat in voor de teruggave van de goederen in de staat zoals hij deze heeft ontvangen, waarbij de klant alle nodige zorgen en verzekeringen zal besteden aan de goederen teneinde deze teruggave te verzekeren.

  5. De klant zal instaan voor teruggave van de goederen, zelfs ingeval van overmacht.

  6. Betalingsvoorwaarden levering: overschrijving op voorhand. Er zal geen levering plaats vinden als het totale te betalen bedrag niet zichtbaar is op de rekening van Levi NV

  7. Betalingsvoorwaarden zelf afhalen: Met bancontact aan het onthaal. Er zal geen afhaling mogelijk zijn als het totale te betalen bedrag niet zichtbaar is op de rekening van Levi NV

  8. Goederen mogen door de klant zelf afgehaald en teruggebracht worden met een aanhangwagen indien deze de mogelijkheid heeft om de goederen vast te binden, bescherming biedt tegen regen en andere weersinvloeden en zich in degelijke/propere staat bevindt. Indien niet aan deze vereisten wordt voldaan kunnen wij uw bestelling alsnog weigeren en een boete aanrekenen van 50% van de huurwaarde met een minimum van € 50 exclusief BTW.

  9. Zelf afhalen en terugbrengen: laden en lossen gebeurt door de klant zelf. Bij zware stukken kan er op aanvraag hulp bekomen worden.

  10. Uiterste wijziging datum is 5 dagen voor levering datum. Gevraagde wijzigingen binnen de 5dagen worden niet toegestaan.

  11. Uiterste annuleringsdatum is 5 dagen voor leveringsdatum. Bij annulering na opgegeven periode kan er 50% van het totale bedrag aangerekend worden.

  12. Wij leveren op de plaats die de klant verkiest doch bij afstanden groter dan 30 meter van vrachtwagen tot locatie kan er een meerprijs van € 35 per uur per persoon worden aangerekend.

  13. Levi NV is niet verantwoordelijk als de gehuurde goederen niet op de gewenste locatie kunnen geplaatst worden door onvoorziene omstandigheden: Doorgang geblokkeerd, afmetingen doorgang te klein en dergelijke onvoorzienbare factoren. De klant is in deze gevallen verantwoordelijk en kan geen schadevergoeding verhalen op Levi NV.

  14. Alle materialen worden op het gelijkvloers geleverd.

  15. Leveringen via trappen worden enkel uitgevoerd na aanvraag op voorhand. Zonder aanvraag moet dit ter plaatse met de transportverantwoordelijke besproken worden. De meerprijs hiervan wordt aan de hand van het aantal trappen, situatie ter plaatse en aantal goederen berekend.

  16. Leveringen via lift wordt enkel uitgevoerd na aanvraag op voorhand. Zonder aanvraag moet dit ter plaatse met de transportverantwoordelijke besproken worden. De meerprijs hiervan wordt aan de hand van het aantal verdiepingen, situatie ter plaatse en aantal goederen berekend.

  17. Leveringen van maandag tot en met vrijdag tussen 17u – 08u, zaterdag, zondag of feestdagen zijn mogelijk op aanvraag met een meerprijs op de normale transportkost

  18. Openingsuren:

Maandag 09u – 12u / 13u – 17u

Dinsdag 09u – 12u / 13u – 17u

Woensdag 09u – 12u / gesloten (13u – 17u bereikbaar via mail)

Donderdag 09u – 12u / 13u – 17u

Vrijdag 09u – 12u / 13u – 17u

Zaterdag 09u – 12u / gesloten

Zondag gesloten

 

  1. Belangrijk bericht

 

  • Om u nog beter van dienst te zijn gelieve de geleverde goederen te controleren. Bij vaststelling van schade, tekorten of defecten gelieve ons te contacteren op de volgende nummers of via email:

tijdens de openingsuren: 09 230 66 77. Na sluitingstijd :0472 03 00 00 . via email: info@levipartyrental.be

  • Melding van schade na uw event kunnen wij helaas niet meer aanvaarden.

  • Gelieve alle gehuurde goederen bij ophaaldatum terug te plaatsen zoals afgeleverd Extra werk = extra kosten!

  • De reiniging van de gehuurde goederen is voor Levi NV.

  • Na controle en reiniging van de bestelling door de verantwoordelijke zullen de mogelijke tekorten, en breuk worden medegedeeld via mail. De meldingsperiode kan variĆ«ren van 1 tot 30 kalenderdagen na uw event. Zonder tegenbericht zullen deze gefactureerd worden 15 kalenderdagen na melding.

 

  • Belangrijke nota

 

  • Gelieve de bestekken per soort terug in de bakken te plaatsen. Voor niet gesorteerde bestekken zullen wij een vergoeding aanrekenen van 0,05€ exclusief btw per stuk.

  • Gelieve de glazen terug met opening naar benedenen per soortin de bakken te plaatsen. Voor niet gesorteerde glazen zullen wij een boete aanrekenen van 1,00 € exclusief btw per bak.

  • Frituurolie verwijderen uit de frituur. Indien dit niet gebeurt zullen wij een vergoeding aanrekenen van 20,00 € exclusief btw.

 

Servicedienst 24/7: 09 230 66 77 – bureel (tijdens openingsuren) 0472 03 00 00 – na sluitingstijd